UN ACUDIT

Aquest acudit es una aportació que ens ha arribat per correu.

Jo que era un gran afeccionat a explicar acudits, tot llegint l’article que heu publicat del Matthew Tree, m’he recordat d’un que fa un temps solia explicar, Diu així:

Son dos magribins que comparteixen pis a una població qualsevol de Catalunya. Llavors un d'ells abans de sortir al carrer es posa una samarreta de la selecció catalana, una medalla amb la moreneta, una barretina i agafa una estel·lada. Llavors l'altra li pregunta que a on va amb tot això, i ell respon:
- A fer unes compres, però és que si ara els catalanoparlants em continuen parlant en castellà deixo d’una vegada per totes i per sempre més les classes de català.

Desprès, quan em diuen que l'acudit és dolent i que no fa gràcia contesto: és que a mi tampoc em fa gràcia. Més aviat em fa pena...

Jordi